De Maalderij

Kerkstraat 5, 7011 KA Gaanderen | Tel: 06 25082548 | Toon op kaart

Een uniek vakantiehuis

In het hart van de Achterhoek, tussen Doetinchem en Gaanderen ligt de oude Maalderij. Dit cultuurhistorische pand uit 1900 is 6 jaar geleden gerestaureerd en verbouwd tot woonhuis. Dit jaar is de graansilo verbouwd tot een sfeervol, comfortabel en verrassend ruim vakantiehuis, geschikt voor alle jaargetijden. Zelden sliep u zo fijn in een fabriek waar jarenlang gesjouwd is met grote zakken meel.

Binnen is de historie van het pand goed voelbaar. Er hangt een sfeer van noeste industrie, maar daar waar er 100 jaar geleden nog hard gewerkt werd, ademt de Maalderij nu sfeer, luxe en rust. De zithoek heeft comfortabele meubelen en TV en de moderne keuken is van alle gemakken voorzien. Buiten kunt u lekker in de tuin zitten, om te genieten van de vele vogels in de buurt.

Op de midden verdieping is een zitgedeelte met slaapbank, TV, 2 persoons hang-bed, badkamer met regendouche en toilet én een prachtig balkon met ligstoelen, planten en een gezellig zitgedeelte. Op de bovenste verdieping is een kamer met slaapbank, TV, romantisch 2 persoons bed, badkamer met regendouche, ligbad en toilet.

Website E-mail